Credetzima !

Enma Ai nu e personajul negativ , de ce a trimis atatea suflete in iad ? , ei bine , dupa ce a dat foc satului , acel personaj , paianjanul , '' Stapanul Iadului '' , o tine ca sclava , amenintando ca are spiritele celor dragi ei si daca nu ii v-a indeplini sarcinile ii v-a lasa sa sufere in intuneric .....

Enma Ai

Am nevoie de o alta poveste , o continuare ,devine om si...nu am cum sai fac o continuare ca spirit , poate ca om ...

luni, 15 februarie 2010

9.Kikuri


Nu gandeam nimic , de ce ? poi ca eram in ora ... cu profesoara aia ciudata , ma rog , asteptam sa se sune ... Vaiii , stau degeaba , daca am zis ca nu gandesc uita , ma gandesc la nimic ! in fond si acel nimic e ceva , insa in timp ce treceam de la ''nimic'' la ''ceva'' si ajungeam la acel asteptat ''altceva'' o voce ascutita imi sopteste la ureche :
-Cred ca ... se uita la tine !
-Ce ?!
Inainte sa imi raspunda miau sarit in fata ochii profesoarei atintiti spre mine parca mar fulgera din priviri , ceilalti scriau , insa observ ca ii urmaresc cursul priviri pana ajung sa se uite la mine ... Am facut ceva ?!
-Yamano ?!
-Da ? raspund eu cu o simplitate bizara
-Ce ai facut ?
-N-nu am facut nimic ... ?
-Asta era ideea , scrie !
-Da ! Scuzatima !
Ma rog se risipira ochii aia atintiti ... Mamiko se ranjea in spatele meu
-Ce ai acum ?
-''Scuzatima'' fii serioasa
-Taci naibi !
-Auzi tu ... Bloddy aia (Bloddy fiind porecla lui Ai ) , ne gandeam ca parca stai cam mult cu ea , im spune el soptit si ranjind ironic .
Nu i-am raspuns si mam intors pur si simplu . Fie s-a sunat !
-La revedere ...
Ma rog , cu un ''La revedere'' arati faptul ca te cari acasa ...
De obicei merg singura , nimeni nu merge in aceeasi directie , mda ... asta inseamna ca am destul timp sa gandesc nimic ! In timp ce mergeam ( incet si impiedicat cei drept ) numai ce vad o fata cu ochii mov , nu ar fi fost ciudat daca nu era pe stalp legananduse si razand parca sami faca in ciuda .
-Te joci cu mine ?!
-Poftim ?! copiluta mai bine ai cobora jos . Iam zis cu superioritate pe un ton ironic asa ca sa ma simt eu mai mare !
-Nu ! cine esti tu , esti asa de falsa !
Si ce ? cum ce ? a sarit si a inceput sa se roteasca in jurul meu spunandumi ca sunt falsa !
-Ho ma ! Gata ! ce dracu' te apuca ?!
-Ne jucam ! kikuri e plictisitaaaa !
Kikuri mi se pare failiar ! Ce sa fac am fugit acasa ! Dar nu am putut ignora cuvintele ei inaintede a imi pierde urma : ''O s-o intreb pe Fata Iadului daca se joaca !'' si a inceput s-o strige pe Ai !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu