Credetzima !

Enma Ai nu e personajul negativ , de ce a trimis atatea suflete in iad ? , ei bine , dupa ce a dat foc satului , acel personaj , paianjanul , '' Stapanul Iadului '' , o tine ca sclava , amenintando ca are spiritele celor dragi ei si daca nu ii v-a indeplini sarcinile ii v-a lasa sa sufere in intuneric .....

Enma Ai

Am nevoie de o alta poveste , o continuare ,devine om si...nu am cum sai fac o continuare ca spirit , poate ca om ...

sâmbătă, 6 februarie 2010

7.''Da?!''

Din banca mea ii zareai fata atintita e geam , nu suportam sa nu o urmaresc , practic facea nimic ... Statea cu privirea atintita pe geam , probabil intr-o alta lume , nu cred ca avea habar ce se intampla , numai daca o mai intreaba profesorii ceva mai raspunde ... Ziua asta era mai mult de cat bizara , I mean , parca toti radeau ... cu exceptia ei bineinteles , ea gasea interesant privitul in gol ...
Venise si pauza in sfarsit , orele parca nu mai trec , adica , stai cu coatele fixate in maxilar , uitandute la ceas , si oftand din cand in cand ...si cand mai trageai cu ochiul la Ai si vedeai cu cata indiferenta sta te enervai si asteptai si mai mult pauza . Bineinteles , cu un oftat si un desen pe banca nu trece ora dar ... ce altceva sa si faci ?
Clasa se goli pe jumatate , stateam cu fetele planificand programul de dupa scoala , insa nu puteam sa nu ma uit la Ai , parca azi era mai indiferenta decat de obicei , parca visa . Plictisita de povestile si barfele scoase din aceeasi revista lunara a scolii imi fac drum pana la banca unde sta Ai si o intreb prea simplu , cu un glas nedinovat '' Nu vi dupa ore la plimbare cu noi ? '' . Nu miam dat seama ca am rostit cuvintele acelea mai tare de cat am planificat . Toate glasurile fu luate , toti ochii erau atintiti asupra noastra , nu astepta nimeni raspunsul , poate doar o reactie ... In fine linistea se pierduse usor , totul reveni la ''normal '' daca pot spune asa . E bine nu mai stiam ce sa fac ... aveam de gand sa ma ridic cand :
- Da ... Un glas usor , oare cum ... nerabdator ...
-Da ?
-Da !
I-am aruncat un sambet surprins , clopotelul strica din nou atmosfera clasei , intra in clasa acea profesoara noua de care asi fi stiut mai multe daca asi fi stat sa mai ascult cum imi povestesc povesti Yuri si Kanako ... nu mai conteaza merg la loc si ii mai arunc o privire inainte sa ma asez , ochi ii erau atintiti , privirea fixa , dar nu pe geam , la profesoara noua , ca sa va spun sigur ce gandeste acum nu pot , se simtea ca si cum ar cunoasteo ... ceea ce mi se parea aiurea ... adica ... oricum nu conta ... a spus da ? asta e ceva la care nu masi fi asteptat ! Vad eu ce o sa facem si cu profesoara asta ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu