Credetzima !

Enma Ai nu e personajul negativ , de ce a trimis atatea suflete in iad ? , ei bine , dupa ce a dat foc satului , acel personaj , paianjanul , '' Stapanul Iadului '' , o tine ca sclava , amenintando ca are spiritele celor dragi ei si daca nu ii v-a indeplini sarcinile ii v-a lasa sa sufere in intuneric .....

Enma Ai

Am nevoie de o alta poveste , o continuare ,devine om si...nu am cum sai fac o continuare ca spirit , poate ca om ...

joi, 25 februarie 2010

11.Dara de carbune

Azi am am avut o zi ciudata , oarecum . Eram dominata de o melancolie sufocanta , nu vroiam sa vorbesc , inca ma simteam rau din cauza ca mam certat cu aceaprietena foarte buna ! Iar Ai , parca nici nui pasa , nu vroia sami spuna ''ti-am spus eu'' dar nici sa taca . Dar sa trec la subiect : De ce ciudata ?! Pai , stateam pur si simplu cu Ai , ne uitam la televizor ,(Ai se uita eu eram pe alta lume) si dintru data ma trezesc intr-o strada neagra ,cu niste case desenete ca din carbune , ca intr-un desen ! De ce nu eram surprinsa ? Pentru ca stiam ca visez , de fapt o auziam pe Ai uraland ca nebuna la actori din film . Tot incercam sa o fac sa vada ca nu ma pot misca , dar nu puteam ! Urlam si tipam , cred ca de fapt nici nu deschideam gura , pur si simplu stateam cu ochii inchisi , si vedeam acea strada lunga , neagra , bantuita de un sentiment nedescifrabil , care te facea sa plangi , apoi sa razi de propiul tau necaz . Nu faceam nimic , eram foarte agitata ! Dar cand un traznet m-a strapuns capul mam calmat , simteam durere dar stiam ca acel traznet a fost un fel de ... ''Taci dracu' o data !'' . Asa ca tot ce am facut a fost sa las pur si simplu sa mi se intample ceea ce trebuia sa mi se intample ! In fine , am uralt , a fost un ultim urlet :''Aratami ce ai sa-mi arati !'' O dara de carbune imi arse fata . In nici o clipitura sa schitat in fata mea o umbra neconturata , care s-a transformat intr-o fata . Si ce ? Ahhh da ! A inceput sa mearga , si eu dupa ea bineinteles ! Bantuiam strada aia infernala , care parca nu se mai termina , pana cand ... S-a aruncat ! Am ajuns la un capat unde s-a terminat strada , si eu ? Dupa ea ! Am inceput sa cad , cred cel putin ca eram in cadere , nu puteam sami dau seama , totul era alb , nu orice alb , eram pe o bucata de hartie ingalbenita si veche . Si m-am oprit din cadere , si m-am trezit , cu exactacelasi vag sentiment , Ai in fata mea cu ceasca de ceai in mana goala , mi-am dat seama mai tarziu ca mi la aruncat in fata pentru a ma trezi , avea o fata speriata si misterioasa ...
-Ce e ?
Fara s-ami spuna ceva m-a aratat un desen!
-Am fost aici ! Ai vazut si tu ?!
-Tu l-ai facut , si recunosc locul ! Trebuie sami spui ce s-a intamplat !
-De unde sti ca asi sti ceva ?
-Stiu !
Dupa ce iam povestit ce am vazut , parca i-am scos un cutit din inima !
-Sper ca a murit !
-Sti cine e ?
-Nu ...
-Atunci ?
-Sti ca urasc unele persoane nu ? Sunt sigura ca nu le urasc degeaba !
-Cred !
-Bine atunci , See ya !
-Da unde dracu' te duci ?
-M-a plimb !
-Sinsura ?!
-Mda ... Doar daca nu vrei sa vi cu mine !
-Vin ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu