Credetzima !

Enma Ai nu e personajul negativ , de ce a trimis atatea suflete in iad ? , ei bine , dupa ce a dat foc satului , acel personaj , paianjanul , '' Stapanul Iadului '' , o tine ca sclava , amenintando ca are spiritele celor dragi ei si daca nu ii v-a indeplini sarcinile ii v-a lasa sa sufere in intuneric .....

Enma Ai

Am nevoie de o alta poveste , o continuare ,devine om si...nu am cum sai fac o continuare ca spirit , poate ca om ...

joi, 11 februarie 2010

8.Banalul ''Foc'' !



Anu asta are sa fie de neuitat , adica , nu numai ca am aflat ce gandeste , dar am aflat si cine este , o cred , parca stiam toate acestea de mult ...
-Si crezi ca acel ''Stapan Al Iadului'' tea adus aici ... sau ti-a facut ce ti-a facut ?
-Cred , cel mai probabil ... insa , cred ca are lagatura si cu acel foc ...
-Foc ! cred ca stiu mai bine ca tine ceea ce sa intamplat , ai dat foc templului ... si satului !
-De unde ai mai gandito si pe asta ?! se ridica brusc in picioare impingand scaunul si lasandul sa cada . Asta nu am putut face !
-Acum tu trebuie sa ma crezi pe mine ! Eu team crezut ! Stiu !
-Ce , dar de unde ?!? Ahhh !
O vad deodata prabusita la pamant , se tinea de cap ... Urla ! Ce sa fac ?! eram numai noi doua acasa la mine ... pe cine sa satrig ?!
-Arde !
Ce a vrut sa spuna ?!
-Unde arde ? Ce ! Iti imaginezi doar uita !
Isi ridica degetul si imi arata spre geam , o frica cumplita ma cuprinse , o teama adanca , am intors capul spre geam !
-Ai ! tu ai facut asta ?!
-Nu stiu , nu vreau, nu am vrut !
Eram inconjurate de ... foc ! Ce sa fie ?! Am inchis ochii de cateva ori ca sa ma asigur ca sunt treaza . Am facut cel mai aiurea , regretabil si tampit llucru pe cale lasi fi putut face : M-am aruncat in foc sa vad daca ma arde ! Si nu ardea ! Nu simteam , simteam ca se scurge ceva din mine ... eram inconjurata de foc ... o vedeam inca pe Ai zbatanduse ca un peste pe uscat , nu mai puteam gandi (probabil din cauza ca Ai urla) Ce stinge focul ... apa !?
-Nu !
Nu stiu de unde a venit acel ''Nu'' insa numi pasa ... apa ?
-Nu !
Ce dracu' ?!?
-Ce ''Nu'' ?
-Nu !
-Apa ?
-Nu
Imi venea sa rad ! adica , sa fim seriosi prea de desene animate !
-Ce ''Nu'' ?
-Nuuuu !
-Apa ?
-Nu !
Radeam , cu toate ca eram in foc radeam ! era ceva ... ceva ... nu stiu cum era ... adica : ''Apa ? '' si vine si raspunsul ''Nu'' , in acel moment nu stiu de unde putu sami vina ideea aia , cuvantul ala samu fulgere mintea , poate pentru ca plangeam (si radeam in acelasi timp) ...
-Lacrima !
-DA !
-Awww ! Awwwww capul meu !
Miam dat cu capu de masa ! Ai era undeva langa mine ... dormea ... si am trezito bineinteles !
-Ai trezestete ! ca nu ma arde !
Isi ridica capul intr-o fractiune de secunda si se uita in jur ca un om inconstient !
-Tu sti ce a fost aia ?
-Nu stiu nici daca a fost vreodata o ''aia''
-Nu !
-Oh taci !
-Ce sa tac , tu vorbesti !
-Nu , nu tu ...
-Si parca eu eram ciudata ... haha !
-Ma rog...
In dimineata aia nu am mai vorbit de ''foc'' si am mers la scoala fara un gand ! parca povesteam nimicuri ...iar ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu