Credetzima !

Enma Ai nu e personajul negativ , de ce a trimis atatea suflete in iad ? , ei bine , dupa ce a dat foc satului , acel personaj , paianjanul , '' Stapanul Iadului '' , o tine ca sclava , amenintando ca are spiritele celor dragi ei si daca nu ii v-a indeplini sarcinile ii v-a lasa sa sufere in intuneric .....

Enma Ai

Am nevoie de o alta poveste , o continuare ,devine om si...nu am cum sai fac o continuare ca spirit , poate ca om ...

joi, 18 februarie 2010

10.Tradarea...

Mam simtit...respinsa ! Nu ma asteptam la asta , era una dintre cele mai bune prietene , parca stia mai multe despre mine decat stiam eu . In momentul acela ochii mi se incetara , credeam ca nu o sa accept , ca o sa ... tip ! Lumea mi s-a prabusit ... Dar miam dat seama de ceva ... Suntem diferite ! Ea are prieteni ei , eu pe ai mei , viata mea , ea pe a ei , mai bine am uita una de cealalta ! S-a intamplat fara sa-mi dau seama . Dupa acea zi nu credeam ca ne mai putem desparti , dar am facuto , dar stiu un lucru : In viata ei nu o sa se mai schiteze nici o amintire in care sa ma descrie !
Nu e bine sa imi pese ! De ce ? Pentru ca nici ei nui pasa ! I se citeste nepasarea in voce , neglijenta in ochii , iar mie ? tristetea in lacrimi !
Sa o las balta pot , dar sa uit NU ! Insa o parte din mne regreta ca mia pasat ! Pentru ca mia pasat de ea , si cand a patito parca mi sar fi intamplat mie ! Si cand ma uitat , mia pasat ! Si nu am uitato ...
Nu mai conteaza ... Acum stiu de ce o evita Ai , mereu mia spus ca simte persoanele ce ma pot rani , dar ca sa va spun asa , a fost o prietenie de cateva luni ... Sa transferat din clasa vecina , de ce nu stiu insa imi amintesc ca nimeni nu o prea inghitia , pana la urma am devenit prietene foarte bune , si pana la urma chiar a acceptato toti , insa tradarea a avut loc dupa o saptamana in care nu am vorbit ! Si ce daca ?! Cine stie prin cate tradari , incercari si rauri de lacrimi voi mai trece ! Insa voi trece cu capul sus , cu ochii inlacrimati si cu incredere in suflet ... Pana la urma , daca nu o sa ma las distrusa de fiecare mica dezamagire , pentru ca daca o so fac voi ramane cu aceeasi ochi impaienjeniti , uitati , inecati in pacat ...
Oricum viata mea nu e distrusa ! O sa privesc mereu din unghiul care imi place ...
-Vii ? Asta a fost Ai nerabdatoare , plecam in cautarea fetei cu ochii mov ...
-Da !
Pot schita un zambet sters , fara sa simt caldura si frumusetea lui . Sa ramai singura , pe un coridor , zucandute cu bucati dehartie , gandind ceva ... trist !?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu